söndag 11 november 2012

Jag har samlat ihop de tavlor jag vill sälja! Selling my art!

Nya tider nya konstverk/New times and new art

"Vinbröst" En riktig byst, det är ett gipsavtryck på bröst

Jag har doppat en skjorta i gips som jag har hängt över brösten, och bröstvårtorna är nappflaskor som finns bakom . Flaskorna har fyllts med vin,och har använts på min utställning i Gamla Stan 2003. Polisen Martin från Robinson och Ian Haugland från Europe medflera  var där och drack vin.
Där hade jag även gips avtryck på Ian Hauglands Häck, vilket jag hade skapat live på Rockklassiker 106,7 en tidig morronrock.
Detta konstverk visar tydligt livets vatten är vin här är nu detta konstverk till salu för 6700.-
Singlar som vill kombinera vin och bröst eller kvnnor som vill hylla kvinnligheten det är helt enkelt en av naturens under som vi alla har ett förhållande till.




1       Livet är ett konstverk                              Kom ihåg att du är bäst!             I Dwell in Light
                                                                    


"Imagine LOVE"   Blandteknik olja och lack på duk 100x100 cm
                                         


                  












" You Make it Happen"
Detta är en favorit

















"Angels waiting room" Artisan olje färg tavlan är inramad med svart list.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar